20090104

defterden çıkan

Photobucket

hayal kurmak güzeldir.mükemmele bir kaç saniye içinde yol almaktır.vardığını beğenmezsen eğer yeniden yola çıkabilmek hiç başlamamışsın gibi.pişmanlık duymamaktır.yaptığından ya da yapamadığından.bazılarımız o kadar büyük hayalcilerizdir ki gerçekleşmelerine göz yumamayız,hayaller hayal olarak kalmalıdırlar ve bu suretle mükemmel olabilirler sonsuza değin.vesilesi şudur bu yazdıklarımın gelecek haftaki Tool konseri veyahut geçen seneki Morrissey.Müziğin varoluşuna şükran duymama sebebiyet olan iki "şey" buralarda olacak(tı).Bense birine (morrissey)elimde biletim binmem gereken otobüse sırt çevirdim,ikincisine ise biletleri bitene kadar (bile bile) inat ettim.Nasıl bir ruh halidir dersen onun için yazıldı yukardaki.Şunu farkettim ki hayallerin gerçekliğe geçişine bir defaya mahsus ses etmedim.İyi ki.
30 ağustos '07

hala iyi ki.