20080813

we don't make mistakes here, we just have happy accidents*

by jormuncum

110808 bir yere not edilsin.
monopol şirketlere gıcıklık olsun diye(!) staj tercihimi böyle miniminnacık ufacık tefecik bi'imalathanede yapmaya karar vermiştim.bu benim için ilginç bi'deneyim olucaktı,farkındaydım.evet.okulu bitirmem gereken 2008 senesinde ilk stajımı yapıyor olmam nedeniyle garip bi'heyecan duymaktaydım.ta ki barnaklanana kadar!!hayır tahmin ettiğin şey değil yoğurt!
şimdi öyle bi'yer ki adam dün yaptıkları yoğurtları soğuk hava deposundan çıkarıyor, rafın üstünde kalmış olan yoğurtlara yukardan bi'şeyler dökülmüş olduğunu anlıyor,o dakka keskin türk zekasıyla "tüketici kitlemiz burda olmadığına göre ben bu yoğurdu barnaklar,bu pisliği temizler,üzerine de kapağımı kaparım" diye düşünüyor olmalı ki aklından geçenleri bir bir gerçekleştiriyor. o sırada ben de önlüğümle bu manzarayı izliyor gece hiç uyumamış olmama bağlamak istiyorum gördüklerimi rüya varsayıp.
vandayk kahverengisi* kadar gerçek bu yaşananlar.
12 oluyor saat ben diyorum ki yemek .
topuklarımı kıçıma vura vura koşuyorum kafadaki şapkayı elle kollayıp.

* a tribute to bob ross