20080828

clarity

by scottmetts


mekanların enerjileri geyiği yapılmasını sadece ve sadece hastahaneler söz konusu olduğunda anlayabilirim.hastahaneler çok sinir bozucu yerler.en çiçekler böcekler dolce vita "mood"unda olduğun sabahlarda bile bunlardan birine yolun düşerse yaşam sevincin iliklerinden çekiliyor çekiliyor çekil çek.off.ben şimdi yazmak için hafızamın derinliklerine inerken bile sabahki durum sıkıntılara gark ettiriyor beni.gark gark.
sadece hasta insanlar değil hasta ve yaşlı insanlar.lütfen beni yargılamayın dedikten sonra şunu demek isterim ki nefes darlığı çeken yaşlı insan gördüğümde nefesim daralır,yürüyemen olursa dizlerim titrer,birinin kalbi teklese çarpıntı basar.istemiyorum yani bu şekilde çevrelenmeyi.çünkü pimpirikliyim.şaka gibi kelime biliyorum.yani ben hastahaneye gittim ve siz gitmeyin.terli terli su içmeyin!