20080504

beautiful like a tree

artık daha fazla duygularımı sömürsün istemiyorum şarkılar lan,ulan.ciddi halde depresyona sokacaklar beni o olacak.genre fark etmiyor bir de, utanmadan hör hör bağırıyor ya da mıymıy geveliyorlar aynı melankolik "shit"leri .ne kadar loser varsa hepsi musikiye merak sarmış bir ben kalmışım gibi gibi.Stupidly happy desin istiyorum insanlar, relax,take it easy desin ciğerimi yesinler istiyorum.

veyahut şunu desinler topluca

Cause you're so beautiful
Like a, tree
Or a high-class prostitute
You're so beautiful
Mmm, you could be a part-time model

But you'd probably have to keep your normal job
A part-time model!
Spending part of your time, modelling,
and part of your time, next to me
My place is usually tidier than this...

şarkı sözü dediğin böyle olmalı,dır bence.bundan sonra.