20080411

muppet

Eve dönüş yolunda gerçek kimliğimi ele verdim.


Ordan bakınca nasıl gözüktüğünü tahmin edebiliyorum az çok.ama inan ki delilik değil bu,salaklık hiç değil,ciddi bir kişilik bunalımı diyeceksen ,cık o da değil.
Bu benim.

Çivisi çıkmış düzenin resmedildiği bu sezon trendleriyle bezeli dergimin ardından kahve eşliğinde özgürlüğün düşmanı otoritelerin-emek üstündeki otorite sermaye ve haklar üstündeki otorite devlet- nasıl yok edilmesi gerektiğinden dem vuran anarşist felsefe adlı kitabın sayfalarını karıştırdım.

Dergiyi ne kadar ilgimi çekiyorsa kitap da öyle.Bana ordan bir red bir de elle ver amca.

Otobüs perona yaklaşırken ispanyol markalı ceketimin made in morocco'lu etiketini gördüm,amerikan pabuçlarim da made in chine idi;rujumu tazelerken kulaklarımda el pueblo unido jamas sera vencido.

hımm.