20080329

suffer for fashion

hayatta yapıcak daha önemli şeyler ,ilgilenicek daha önemli sorunlar vs olduğu gerçeği veyahut tüketim toplumu yaratmadaki önemi vs leri bir yana bırakıcak olursak eğer(ki benim bahsedeceğim kısmı bunlardan bağımsız ama olsun adı geçince bir kere saldırılır bunlarla) insanların ne giydiği ve buna bağlı olarak da moda endüstrisi ilgi alanlarımdan en çok beni mutlu edeni.yalnız şöyle ki bahsetmek istediğim şu veyahut bu moda devinin son sezon kreasyonları değil;sıradan insanların günlük yaşamda seçtiği dış görünüşlerin ne kadar yaratıcı olabileceği.internette bu konu hakkında şöyle bir gelişi güzel araştırma yaparsanız ne kadar büyük bir alan olduğunu ve gün geçtikçe bu alandaki blogların özellikle artığını fark edersiniz.
insanların-kadın erkek gender farketmeksizin-kişisel zevklerini yansıtan,günlük kıyafetlerini sergiledikleri bloglardan bahsediyorum.ben de bir kaçını-ki oldukça yaratıcılar- zevkle takip ediyorum bunlardan.özellikle iskandinav kökenli bloglar yaratıcılık,özgünlük konusunda oldukça başarılılar,kendilerine gıpta etmemek elde değil.bir diğer konuda bu insanların kıyafetlerinin çoğunluğunun thrift store'lardan,orda burda bulunmuş kullanılmış eşyalardan ,ya da H&M gibi makul fiyatlarda satış yapan mağazalardan gelmiş olması.yani haracanan paraya ya da tüketim çılgınlığıdan ziyade recycling e hizmet etmesi modanın.ne yazık ki türkiye sınırları dahilinde ikinci el kıyafet bulmak zor,zoru geçersek vintage tabir edilen mağazalarda fahiş fiyatlar.neyse takip ettiğim bir kaç blogun da linkini vereyim.kıskanıyorum mütemadiyen!
style bytes
lisa
only shallow